Velkommen

Boligbloggen der fokuserer på drømme, indretning, indkøb og kreative indslag.

Du vil finde gode idéer, farver, design og kærlighed til de genstande vi omgiver os med, og som gør det lidt mere hyggeligt at sidde med hjemmesutter på og nyde vores hjem



mandag den 16. august 2010

Royal Copenhagen Elements



Jeg er blevet fuldstændig smask forelsket i dette smukke stel og har allerede indkøbt for en mindre formue!
Det er moderne men samtidig meget uhøjtideligt, hvilket ikke ligefrem er et prædikat RC normalt kan bryste sig med.

Der kommer en farveeksplotion på bordet, og så er det fuldstændig fremragende kvalitet. Dette er et stel for livet og jeg glæder mig til, at jeg kan give et fuldstændigt sæt videre til næste generation.

Der er tit 10% rabat i Magasin, Illum og diverse isenkræmmere og RC matcher tit tilbud i deres flagskibsbutik, nu med en ombytningsgaranti, så det kan betale sig at købe der istedet.
Derudover findes der også 2. sortering til en væsentlig mindre pris og jeg har endnu ikke spottet "fejl" ved det jeg har haft i hænderne.

Jeg glæder mig til de næste mange år, hvor ssortimentet udvides og bliver ligesom et lille barn, når jeg står og kærtegner mine tallerkner.


http://www.royalcopenhagen.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar